Ako nakúpiť - návod

Klop Klop ! Kto je ?  Veľká Noc :))  - klik tu

Kategórie
 
 
 
 
 

Ako postupovať pri nákupe v eshope NaTortu

Pripravili sme pre vás 3 možnosti nákupu a zoradili by sme ich podľa vašich schopnosti práce s počítačom
 

I.

úplny laik alebo človek, čo sa bojí práce s počítačom – zavolajte nám na mobil 0907 922471 alebo napíšte mail na natortu@natortu.sk že si chcete objednať a mi vás budeme kontaktovať.

 

II.

Zvládnem prezeranie produktov a vloženie tovaru do košíka, ale bojím sa dokončiť nákup a odoslať objednávku. Alebo ma stránke nechce pustiť cez niektorú obrazovku.

Vľavo sú tovary zoradené podľa typu v samostatných kategóriách a následne aj podkategóriách. Po kliknutí na kategórie sa zobrazí základná ponuka alebo ďalší zoznam podkategórií.  

Na obrazovke vidíte ponuku tovaru v danej kategórií (v niektorých kategóriách sa v úvode nachádza reklamný banner na daný typ produktov).

V tejto časti si môžete zobrazenie vyfiltrovať alebo zobraziť podľa vašich predstáv. V pravej časti obrazovky s ponukou sa hore nachádza roletky s možnosťou vybrať si len tovar od konkrétneho výrobcu alebo možnosť zmeny zobrazenia, usporiadania.

Kliknite na obrázok produktu alebo malú lupu pod obrázkom produktu, ak máte záujem zistiť viac informácií o produkte. K väčšine produktov je uložených aj viac fotografii. V určitých prípadoch je dokonca aj videoukážka.

Do košíka môžete vložiť tovar kliknutím na ikonu košíka v zobrazení ponuky produktov. V tomto prípade sa do košíka pridá tovar v počte 1 kus. Pri zobrazení detailov produktu je vedľa ikony nákupného košíka aj kolónka s možnosťou zadania väčšieho množstva z daného produktu.

Po pridaní tovaru sa zobrazí obrazovka s vaším nákupným košíkom.  Teraz máte možnosť vrátiť sa späť na stránku posledne pridaného produktu kliknutím na text „Späť k nákupu“ alebo hľadať požadovaný iný tovar v kategóriách v ľavom menu. Ak váš nákup dosiahol minimálnu hodnotu 7 EUR, zobrazí sa aj možnosť „Dokončiť nákup“

V časti zobrazenia nákupného košíka je možnosť upraviť počet kusov z jednotlivých položiek. Toto môžete meniť kedykoľvek počas nakupovania.  V rámčeku za tovarom zadáte požadované množstvo a kliknete na zelenú „fajku“ za rámčekom, aby ste túto zmenu potvrdili.

Ak si želáte položku z košíka vymazať, kliknite na červený krížik v riadku produktu

Ak ste došli po tento bod a bojíte sa dokončiť nákup alebo z iných dôvodov neviete objednávku odoslať postupujte nasledovne.

Na svojej klávesnici je v prvom hornom rade napravo kláves PRINT SCRN .

Ak máte pred sebou zobrazený svoj nákupný košík s tovarom, stlačte toto tlačítko. Otvorte si program z ktorého posielate maily. Zadajte príjemcu mailu natortu@natortu.sk

Do predmetu uvedte napr. objednávka  a v texte mailu stlačte na svojej klávesnici naraz klávesy CTRL  a písmeno V . Do vášho mailu by sa mal vložiť obrázok obrazovky s nakúpeným tovarom. Odošlite mail a my vás budeme kontaktovať v prípade potreby .

Prosím zašlite nám v maily aj osobné údaje, meno, adresu a mobil.

 

III. Zvládnem to sama.

Štandardné dokončenie nákupu.

Ak ste do košíka vložili všetok zamýšľaný nákup a napríklad upravili počty kusov v košíku, môžete prejsť do časti zadania adresy a spôsobu platby. Kliknite na možnosť Dokončenie nákupu – Pokladňa.

Nákup môžete realizovať s registráciou alebo Bez registrácie.

Môžete zakliknúť nákup bez registrácie a vyplniť všetky požadované políčka na stránke, zvoliť spôsob dodania tovaru a spôsob platby. 

Ak sa rozhodnete zaregistrovať ako zákazník na našej stránke, získate možnosť zvýhodniť si v budúcnosti svoje nákupy v našom eshope. Pre verných zákazníkov máme nastavené zľavy, ktoré rastú s počtom objednávok. Toto je však možné nastaviť len pre registrovaných zákazníkov.

Po uvedení správnych údajov o adrese a tel. čísle je ešte ochranné antispamové okienko. Prosím uviesť do kolónky číslo, ktoré sa vám zobrazí v okienku. Ak ho neviete prečítať, kliknite na zakrútenú šípku a načíta sa vám iný obrázok. 

Zvoľte si správny spôsob dopravy. Berte ohľad na typ produktu, ktorý máte v košíku. Rýchlejšie a komfortnejšie riešenie je dodanie tovaru kuriérom. Pri občanoch, súkromných adresách je zvyčajne rozvoz tovaru kuriérom DPD v popoludňajších hodinách, keď sú ľudia doma.

Dokončite objednávku.

Na váš mail príde potvrdzujúci email o zadaní objednávky. Ak ste na niečo zabudli, alebo chcete opraviť svoju objednávku ,prosím  odpovedzte na tento mail a objednávku doplníme, opravíme.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia